Wat is jouw unieke dna?

Martin Klomp van MM en Meike Kroese van Sticky Marketing hebben tijdens Interieur Collectie Dagen (InCoDa) een presentatie gehouden over het specifieke DNA van jouw bedrijf. Wat maakt jouw onderneming uniek? Waarom moet de klant naar jou komen en niet naar je concurrent?
Als ondernemer heb jij ongetwijfeld de antwoorden op deze vragen en weet je die maar al te goed te vertellen. Maar: vertel je ze ook wel? Aan de juiste doelgroep? En via de juiste – online – kanalen?

Meike en Martin hebben drie onderdelen uitgelicht tijdens hun presentatie:

 

  • De Golden Circle: een zeer functionele methodiek waarmee jij je verhaal haarscherp kan formuleren;
  • Doelgroepen: hoe zorg je ervoor dat jij je verhaal ook echt overbrengt aan de juiste mensen?
  • Contentpijlers: een handige manier om te zorgen dat jij je doelgroep altijd blijft verrassen, en je helpt een goede content-balans te maken;
  • Inspiratie: Maaike en Martin hebben hun publiek overladen met voorbeelden!

Wil jij ook de volgende stap maken met je bedrijf en echt opvallen door dichtbij jezelf te blijven? Download dan de handout met een samenvatting van deze inspiratiesessie. Neem ook eens een kijkje op www.websitevanmm.nl en www.stickymarketing.nl.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar top