Je kent het wel: verkoop je een wave gordijn voor een elektrische rail, dan gaat de voorloper om de eind kap heen. Dat komt omdat de eindkap hoger is dan de rail en een stuk breder. De eerste golf van het gordijn komt ca 5 cm verder naar voren dan alle andere plooien.
Desteny bijzondere raambekleding heef samen met Torro motoren een nieuw concept bedacht waardoor de wave gordijnen allemaal even diepe plooien hebben en onder de eindkap door tot aan het einde van de rail stuiten. Hiervoor is een aangepaste eindkap toegepast met dubbel gelagerd tandwiel voor een uitermate soepele beweging van de tandwielband. Daarnaast is een voorloper ontwikkeld die precies onder de eindkap doorschuift. De voorloper heeft de maat van de eerste halve plooi van het wave gordijn. Omdat de voorloper vanaf het midden van de rail onder de eindkap door schuift kan de plooi dezelfde diepte behouden als alle andere plooien.
Met een kleine aanpassing kunnen alle standaard geconfectioneerde wave gordijnen aan deze rail gehangen worden. Maar voor een perfecte afwerking levert Desteny bijzondere raambekleding een confectieplan voor de Torro elektrische wave rail.